Hopp til innholdet
Kantar 3
Kundeundersøkelse gjennom Kantar

Kundeundersøkelse

Vi er opptatt av å videreutvikle bankens tjenester i tråd med våre kunders ønsker og behov. Derfor gjennomfører vi årlige kundemålinger. Her får kundene våre mulighet til å gi sine tilbakemeldinger og påvirke bankens fremtidige prioriteringer.

Årets kundemåling for privatkunder gjennomføres i perioden ca 30. august til 20. september.

Undersøkelsen gjennomføres i samarbeid med Kantar/Norsk Gallup, og du kan være blant dem som er trukket ut til å motta en e-postinvitasjon følgende avsender-id: 
Kantar (survey@norskgallup.no)

Vi håper du har mulighet til å delta og bidra til at vi kan bli en enda bedre bank for våre kunder i fremtiden. Dersom du mottar e-post fra Norsk Gallup, så er det altså snakk om vår kundeundersøkelse, og ikke en svindel-epost.

Ønsker deg og dine en fin start på høsten!