Dersom du ønsker å bli kunde hos oss, men av ulike grunner ikke er trygg i digitale medier eller ikke har BankID, kan du likevel bli kunde med pass.

Her finner du informasjonen du trenger for å bli bankkunde hos oss som ikke-digital kunde.

  1. Avtal møte med banken ved å ringe oss på 35 99 20 00 eller kom innom og book et møte i et av våre lokalkontorer.

  2. Møt opp i banken til den avtale timen med gyldig pass eller annen godkjent legitimasjon som nasjonalt ID-kort, førerkort eller bankkort med bilde (utstedt fra annen bank).

I banken kan vi hjelpe deg med:

  • Få økonomisk rådgiving gjennom din egen personlige rådgiver
  • Opprette konto
  • Informasjon om og mulighet til lån og forsikringer
  • Få kontoinformasjon og full oversikt over din konto
  • Overføre penger
  • Betale regninger
  • Korttjenester
  • Veiledning til bruk av digitale løsninger
  • Opprettelse av disposisjonsfullmakt