Vi søker etter en økonomimedarbeider som ønsker utviklingsmuligheter i en lokalbank i sterk vekst.

Arbeidsoppgavene er regnskapsføring og avstemming, ansvar for fakturahåndtering, verdipapirregistrering, rapportering og daglig likviditetsstyring.

Til stillingen tillegges også administrative oppgaver som å administrere og gjennomføre utvalgte møter.

Stillingen rapporterer til administrasjonssjef. Arbeidsoppgavene utføres i nært samarbeid med finans-/økonomisjef og assisterende banksjef.

Kvalifikasjoner og egenskaper:

  • Du har minimum 3-årig utdanning på høyskolenivå
  • Du jobber strukturert, er engasjert og tar initiativ
  • Du jobber selvstendig, men er også god til å samarbeide med andre
  • Du ønsker på sikt økt ansvar og ledelse
  • Du har godt humør og evne til å trives i en hektisk hverdag 

Søknad og CV sendes på e-post til gsg@skagerraksparebank.no innen 31. mai

Les mer på finn.no